Prenatal La Mamma - Naikkan HB Ibu Hamil Dengan Mudah & Cepat

BAGAIMANA WANITA INI BOLEH TAMBAH DARAH & NAIKKAN HB DARI 10.4 GD/L KEPADA 11.7 GD/L WALAUPUN TAK LALU MAKAN SAYUR HIJAU DAN UBATAN KLINIK

Disclaimer: Testimonials do not guarantee the outcome, and individual results may vary.

Salam Hormat,

Sekiranya anda ibu mengandung dan mahu untuk naikkan bacaan HB dan menambah darah di samping lebih bertenaga, sihat dan tidak loya-loya sepanjang 9 bulan kehamilan anda, saya sarankan anda membaca setiap perkataan yang terdapat dalam laman ini.

Saya ada cara yang sangat mudah dan senang yang telah berjaya membantu lebih 1347 ibu hamil menaikkan HB dengan pantas dan mudah.

Saya nak kongsikan kepada anda kisah salah seorang pengguna produk kami, puan Noor Ishmah.

darah tinggi ketika hamil

Jangan Jadi Ibu Hamil Yang Macam Saya…

baby chewing on ring

Nama saya Noor Ishmah. Seorang isteri kepada seorang suami yang sangat baik.

Hampir 2 tahun saya mencuba dan berusaha untuk hamil dan sepanjang tempoh itu, 2 kali saya keguguran. Sedih dan luluhnya hati ini. Hanya Tuhan yang tahu perasaan ini.

Sampai kerap saya bertanya pada diri saya sendiri,

“Memang aku ni tak boleh hamil secara normal ke?”

Dipendekkan cerita…

TAHNIAH! Awak Dah Hamil 6 Minggu Ni.

Berita ini saya terima dari doktor yang pada asalnya saya berjumpa untuk buat treatment berkenaan masalah saya yang kerap keguguran.

Waktu itu, hanya ALLAH yang tahu betapa berbunga-bunga dan gembiranya hati saya. Sebelum ini, setiap kali saya pergi scan, pasti tak nampak langsung kantung bayi dalam rahim saya tu dan esoknya saya keguguran.

Berbeza kali ini, doktor tunjukkan hasil scan yang kantung bayi tersebut ada dan berjaya membesar.

Saya betul-betul gembira sangat sangat. Waktu beritahu suami, suami siap cakap lagi. Bila nak berhenti senyum tu. Dah 5 jam ni. Haha..malu rasa.

Tapi…

pemeriksaan kehamilan

Bermulanya Cabaran Saya Sebagai Ibu Hamil...

Foto Kredit: healthista.com

Cukup 8 minggu, saya ajak suami untuk buka buku merah di klinik kesihatan.

Doktor berpesan, jaga makan sepanjang mengandung ni. Awak sudah ada 2 kali kes keguguran.

“Jangan gembira sangat dengan HB awak yang tinggi awal-awal ni. Biasanya masuk je trimester kedua, HB akan drop dengan banyak kalau tak dijaga. HB rendah ni boleh sebabkan keguguran!

Balik dari klinik, tanda-tanda mengandung mula menguasai diri saya.

LOYA, MUNTAH DAN TAK LALU NAK MAKAN

Masuk minggu ke-10, selera makan saya dah berubah. Saya dah tak lalu nak makan makanan yang saya biasa makan sebelum mengandung.

Nasi lemak, sambal ayam, kari sotong, apa saja yang bertumis, baru je makan 2-3 sudu, saya dah berlari ke sinki, muntah-muntah.

Suami bawa saya pergi kedai makan, saya tak tahu nak order apa. Semuanya saya tak lalu dan paling teruk, saya bau je makanan yang suami ambil, loya saya datang.

Apa yang lagi teruk, dari sebelum mengandung lagi, saya ada beberapa bad habit.

ibu hamil pening

TAK SUKA MAKAN SAYUR & UBAT KLINIK

keputihan ketika hamil

Saya hanya seberat 48kg sahaja. Sangat ringan. Dan apa yang make it worse ialah, saya memang langsung tak boleh makan sayur hijau. Bila makan je, memang saya akan muntah. Memang dari kecil lagi macam ni.

Bau sayur bayam, sawi, kangkung bagi saya amat menjengkelkan dan pahit. Suami dah pujuk macam-macam cara. tapi saya tetap tak boleh masuk.

Ubat obimin, saffron, iberet, asid folik yang diberikan klinik, langsung saya luahkan. Bila makan je, rasa macam air longkang.

Peritnyaaa….

TAPI, SAYA NAK JAGA BAYI DALAM KANDUNGAN INI BETUL-BETUL

Saya murung bila suami ajak makan. Yalah. Saya memang betul-betul tak lalu. Saya hanya boleh jamah roti coklat gardenia je, takpun maggi sup kosong.

Tapi…

Saya tahu saya kena makan makanan yang baik dan sihat. Saya betul-betul nak jaga kandungan ni. Saya nak dia membesar dengan sihat dan berjaya bersalin dengan mudah.

SAYA TAK NAK GUGUR LAGI.

perkembangan janin

BAYI MENINGGAL DUNIA SELEPAS 10 BULAN

Saya ceritakan masalah ini pada suami saya. Suami saya membuka satu cerita.

Kisah tentang adik dia (angah) yang bersalin 2 tahun lepas. Anak angah dah meninggal dunia yang saya tahu. Cuma sebab kepada meninggal tu saya tak tahu.

Suami saya cakap, sebenarnya dia ada bertanya suami angah.

Dan suaminya bercerita, Anak angah yang meninggal tu lahir pramatang. Lebih awal dari dijangka dan time bersalin itu, bayi tu tertelan najisnya sendiri. Bila doktor check, rupa-rupanya paru-paru bayi tersebut tak terbentuk sempurna.

Lebih kurang 5 bulan bayi tu tak dibenarkan keluar dari hospital sejak dari lahir dan selama 10 bulan bayi tu terpaksa diberi susu melalui tiub yang bersambung dari hidung ke esofagusnya, sebab nak elak dari termasuk dalam paru-paru.

Tapi Allah lebih menyayangi dia. Bulan ke-10, bayi tersebut meninggal dunia.

TERKEJUT SAYA TIME TU…

Sebabnya, saya sama macam angah. Tak suka makan sayur dan tak boleh nak telan ubat klinik tu.

Saya cakap kat suami dalam keadaan risau dan sedih. Monyok betul muka saya time tu. Masam lagi dari cuka agaknya.

Pastu, saya ni macamana bang. Saya dah cuba nak makan sayur, tapi tak lalu jugak. Nak makan nasi berlauk pun jenuh. Baby kita ni, saya tak nak jadi apa-apa kat dia.

Suami cakap, “Takpe. Nanti abang cuba ikhtiarkan apa yang boleh”.

Lusanya…

Suami berikan saya satu produk ni. Dia cakap, Kak Sheda yang cadangkan. Kak Sheda pesan makan benda ni sehari dua kali. Satu sudu setiap kali.

Serius saya ragu-ragu masa tu. Yalah, dengan banyak kes supplemen dan jamu yang teruk ada dalam pasaran sekarang ni.

Ada kes yang sampai bawa kepada kematian. Tambahan pula, ini melibatkan anak dalam kandungan.

Kalau jadi apa-apa, memang menangis seumur hidup saya.

Suami yang nampak ragu-ragu saya tu, memujuk saya.

“Awak cuba dulu makan. InsyaALLAH takde apa-apa, sebab produk ni memang 100% guna bahan semulajadi. Takde bahan kimia. Kalau ada rasa tak kena je, terus beritahu abang”, pujuk suami.

Kesiankan suami yang dah penat-penat cari dan beli, saya cuba juga dan amalkan seperti yang disuruh.

Foto Kredit: gspkdesign.ltd.uk

“AWAK DATANG CHECKUP CUKUP SEKALI SEBULAN JE”

Ini ayat Nurse yang uruskan checkup saya saya di klinik kesihatan.

Bacaan HB awak cantik sangat ni, 12gd/l. Kencing manis pun takde. Cumanya, berat badan je kena naikkan lagi. Nanti bulan depan datang, boleh scan lagi sekali. Kita periksa keadaan bayi pula. Tapi dari bacaan awal ni, nampaknya macam elok-elok je semua.

Tersenyum-senyum saya macam kerang busuk. Rasanya kalau ambil gambar ni, mesti gambar swafoto terbaik saya pernah ada. Dan first sekali lepas keluar je dari klinik, saya berterima kasihkan pada suami saya. (Bagilah kiss sikitkan..hikhik)

Sebabnya, lepas je saya amalkan makan produk yang dia cari tu selama 2 minggu, saya punya loya dan muntah dah tak berapa nak ada. Saya dah mula boleh makan makanan yang saya tak masuk sebelum ni. Badan pun jadi lebih bertenaga dan tak letih sangat.

Dan yang paling penting, bacaan HB saya dah makin okay dan tinggi. Dah tak perlu saya nak telan sayur bayam dan ubat klinik.

Terima kasih Pn Sheda kerana memperkenalkan Prenatal La Mamma ini. Terima kasih sangat sangat sangat.

Izinkan Saya Kenalkan Diri Saya Terlebih Dahulu

Nama saya Sheda Said. Saya merupakan pengasas kepada syarikat La Mamma ini. Saya terpanggil untuk menubuhkan syarikat ini kerana ingin membantu ibu-ibu hamil di luar sana.

Bagi seorang wanita, antara momen paling indah dalam hidup kita ialah apabila wujudnya satu roh yang bernyawa di dalam rahim kita. Tetapi..

Dalam tempoh 9 bulan ini juga merupakan cabaran terbesar dalam hidup wanita. Ujian kesabaran, kasih sayang dan kesihatan yang Tuhan berikan sangat menguji mental dan fizikal seorang wanita.

Justeru, diharap produk-produk dari La Mamma dapat membantu wanita-wanita hamil untuk mengharungi tempoh ini dengan lebih gembira dan mudah.

Pn Sheda

ADAKAH ANDA TAHU IBU HAMIL YANG RENDAH HB SANGAT MEMBAHAYAKAN BAYI DAN DIRI SENDIRI?

Menurut American Pregnancy Association dan Kementerian Kesihatan Malaysia, Ibu Hamil Rendah HB Berisiko TINGGI Untuk:

  • Ibu pitam dan pengsan semasa hamil beberapa kali
  • Kelahiran Bayi Pramatang, lebih awal dari dijangka
  • Bayi Lemas Kerana Kurang Oksigen sehingga menyebabkan Keguguran
  • Bayi yang lahir cacat di bahagian otak dan saraf belakang (spina bifida)
  • Memerlukan Blood Transfusion semasa bersalin. Ianya sangat berisiko dan boleh menyebabkan ibu mati semasa bersalin
  • Memerlukan Blood Transfusion semasa bersalin. Ianya sangat berisiko dan boleh menyebabkan ibu mati semasa bersalin

Bayangkan keadaan-keadaan di atas terjadi pada bayi dalam kandungan dan diri anda dan semuanya disebabkan dari anda sendiri yang tak berjaya untuk menaikkan HB dan tambah darah. Adakah anda sanggup?

Atas sebab itu, saya menghasilkan satu produk khusus yang dapat membantu ibu hamil untuk menyelesaikan masalah HB rendah dan kurang darah dengan mudah dan lebih cepat tanpa perlu menelan rasa pahit sayur dan ubat-ubatan.

Memperkenalkan

PRENATAL LA MAMMA

Formulasi Terbaru Gabungan 9 Superfood Terbaik Yang Terbukti Berkesan Untuk Menaikkan HB dan Menambah Darah Ibu Hamil

APA YANG TERKANDUNG DALAM PRENATAL LA MAMMA?

Prenatal La Mamma adalah supplemen makanan naikkan HB yang diperbuat dari bahan semulajadi yang premium seperti

  • BROKOLI
  • ZAFARAN
  • BUAH TIN
  • KURMA
  • MADU
  • MINYAK IKAN
  • DELIMA
  • VITAMIN C
  • HABBATUS SAUDA

berfungsi untuk memberi kesan terbaik pada ibu hamil dan bayi di dalam kandungan.

Hanya amalkan 1 sudu, 2 kali sehari…sangat mudah!
100% Bebas Dari Bahan Kimia dan Ianya HALAL!

ANTARA KELEBIHAN PRENATAL LA MAMMA YANG ANDA AKAN DAPAT?

Prenatal La Mamma adalah supplemen makanan naikkan HB yang diperbuat dari bahan semulajadi yang premium seperti

  • Membantu menaikkan bacaan HB sehingga 13gd/l kerana ia mengandungi ekstrak kurma, brokoli dan Delima yang kaya asid folik, zat besi dan vitamin B12
  • Menghilangkan Loya dan Mual – Vitamin C yang ada dalam Prenatal terbukti berkesan dalam menghilangkan morning sickness.
  • Membantu perkembangan otak bayi dalam kandungan – Omega 3 yang ada dalam minyak ikan (salah satu bahan) telah dibuktikan saintis mampu membantu melahirkan bayi yang cerdas dan sihat mindanya
  • Memberi Tenaga Semasa Bersalin – Proses bersalin sangat-sangat memerlukan tenaga yang banyak dan Madu, kurma, habbatus sauda dan buah tin bantu membekalkan tenaga
  • Mencantikkan Kulit dan Menaikkan Seri Wajah – Zafaran membantu menjaga kesihatan kulit anda

SELAMAT KE PRENATAL LA MAMMA INI UNTUK SAYA MAKAN. ADA KKM TAK?

Prenatal La Mamma ini dihasilkan di kilang MUSLIM bertaraf GMP dan terbukti berkesan secara klinikal.

Ia memang dihasilkan khas untuk ibu hamil dan mengambil kira kesihatan dan tumbesaran bayi dalam kandungan.

Kami sudah menghantar ke KKM dan telah disahkan KKM dan meletakkan Prenatal dalam kategori makanan tambahan.

Sekiranya anda masih lagi ragu-ragu, saya tak nak buang masa anda. Anda boleh scan, baca dan lihat sendiri semua testimoni dalam laman ini dan nilaikan sendiri.

SEBELUM NI SAYA DAH CUBA MACAM-MACAM CARA NAK NAIKKAN HB TAPI MASIH TAK BERJAYA. BERKESAN KE?

Jangan Bimbang! Biar saya bimbing anda dengan Prenatal La Mamma. Minggu pertama dan Minggu kedua, anda kena fokus!

Dalam minggu pertama ni, anda kena tekad nak makan dan amalkan Prenatal. 2 waktu sahaja sehari dan tak sampai pun 2 minit untuk setiap waktu.

Makan 1 sudu pagi sebelum sarapan dan 1 sudu malam sebelum makan malam. Ada dari pengguna kami, sudah mencatatkan kenaikan HB hanya 2 minggu selepas mengamalkan prenatal.

Setelah 2 minggu, anda akan mula mengalami kesan-kesan lain seperti rasa bertenaga, HB naik dan kurang loya dan muntah. Amalkan sepanjang 9 bulan, dan anda sudah boleh bergembira sepanjang kehamilan.

Penafian/Disclaimer: Setiap hasil daripada penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu.

“Jangan Percaya Apa Yang Saya Cakap, Tapi Lihat Sendiri Apa Yang Mereka Katakan!”

Penafian/Disclaimer: Testimoni disini telah mendapat kebenaran daripada pengguna yang terlibat. Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil daripada penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberikan kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara yang betul berdasarkan testimoni yang diperolehi.

SAYA BETUL-BETUL NAK NAIKKAN HB SAYA NI. BERAPA HARGANYA?

Tiada harga early bird, diskaun pengenalan atau tawaran potongan harga yang nampak tak masuk akal seperti ditawarkan produk lain.

Anda adalah seorang bakal Ibu yang saya hormat dan yang tahu apa yang terbaik buat anak anda. Sebab itu anda tak perlu ditakut-takutkan dengan manipulasi harga untuk saya buat anda beli dengan segera.

Anda fikir betul-betul dan buat keputusan dengan bijaksana kerana anda sendiri tahu betapa besarnya nilai seorang bayi yang sihat dan kehamilan yang menggembirakan.

Jadi, khas untuk anda, harga sebotol Prenatal ini kami letakkan nilainya serendah…

RM97

sahaja / sebotol
PERCUMA kos postage (Semenanjung)
*RM10 kos penghantaran sebotol bagi Sabah & Sarawak

Soalan-Soalan Lazim Prenatal La Mamma (WAJIB BACA)

1 botol ada 250ml, kena minum 1 sudu pagi dan malam setiap hari. Ia boleh bertahan selama 14 hari. Kami sangat cadangkan penggunaan selama sebulan iaitu 2 botol untuk mula nampak kesan. Dan harganya lebih murah.

InsyaAllah Boleh! Ada antara pelanggan kami yang mempunyai thalasemia berjaya menaikkan HB dengan bantuan produk ini

Ya Boleh. Bagi ibu hamil yang mempunyai kencing manis, PreNatal tidak boleh mengurangkan tetapi dapat membantu dalam menstabilkan bacaan kencing manis anda.

Boleh Tuan dan Puan. Ini kerana asas untuk naikkan HB sama sahaja bagi wanita hamil, wanita normal, anak dara, orang tua atau pun lelaki =)

Ya, boleh. Tetapi seeloknya dijarakkan pengambilannya dalam 30 minit ke 1 jam.

Kami sudah menghantar PreNatal kepada Kementerian Kesihatan Malaysia dan KKM telah meletakkan Prenatal dalam kategori makanan tambahan dan bukannya ubat. Jadi Prenatal disahkan KKM.

Kami menggunakan perkhidmatan Pos Laju untuk penghantaran. Biasanya Pos Laju mengambil masa sehari ke 3 hari bekerja untuk kawasan sekitar Semenanjung Malaysia. Manakala Sabah dan Sarawak pula boleh mengambil masa antara 3-5 hari bekerja

Dibawakan Khas Oleh:

Penafian! Laman ini tidak dihasilkan untuk menggantikan nasihat dari pakar perubatan. Laman ini berusaha sedaya upaya untuk menyampaikan maklumat yang tepat dan betul hasil kajian dan pembacaan tetapi tiada jaminan yang ianya seratus peratus tepat. Produk yang dikongsikan mungkin tidak sesuai untuk setiap individu dan tidak dijamin akan dapat menghasilkan kesan yang sama kepada semua pihak kerana sistem metabolisma dan tahap kesihatan individu berbeza-beza. Produk ini tidak bertujuan untuk menyembuhkan dan menghalang penyakit tetapi adalah satu usaha dan tawakal. Testimoni dan bukti yang ditunjukkan di laman ini adalah sah dan bukannya rekaan. Penulis tidak bertanggungjawab untuk sebarang salah guna dan salah faham maklumat yang ditulis di laman ini. Anda disyorkan untuk merujuk kepada doktor dan berbincang terlebih dahulu kesesuaian anda mengamalkan produk ini.

Scroll to Top